Vi dödar för papper, vi är patetiska.

Hur ska man klara sig i samhället i dagens läge utan pengar? Det går fan inte.
Folk dödar för pengar, och vad gör de egentligen Jo dödar för papper. Papper med en siffra på?
Det är patetiskt.

Jag klarar mig inte i dagens läge utan pengar, jag klarar mig knappt på mitt studiebidrag (1000kr)
vad är det liksom? När jag var liten fick jag 200kr i månadspeng och det räckte mycket längre.
Jag blir arg, skit arg på att allt ska bli så jävla dyrt hela tiden. Hmm för 1000kr får jag kancke tre
fina tjocktröjor om jag har tur. Förut kunde jag ungefär få sex fina tjocktröjor?.

Menmen, jag började jobba. För att käna pengar, 70kr i timmen får jag när jag är barnvakt.
För er andra som behöver mera pengar finns en jätte bra sida : www.grannar.se ,
du blir medlem och får garanterat ett jobb nån dag senare. Jag fick flera olika erbjudanden
på barnvaktsjobb på några timmar bara.

En bra rekemendation.

Tänkt vad vi säljer oss åt samhället. Det är illa...
kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0