the sweetest boy

Påsklov om fyra dagar människor, och vet ni? Det ska bli 15 plus grader då!

Så vad har jag gjort i helgen? Vafan bryr ni er om det, inte ett piss.
Det ända ni får veta är att jag fick min största överraskning hitills tror jag nog.
Jag firade hgos min morfar, helt plötsligt står min kille i dörren, som by the way har
lurat mig med att han sak på fest på fredagskvällen. Aa mitt hjärta stannade nog några slag faktiskt,
och så blev jag ju skit glad också, han stog där helt söt med en ros och skjorta : )

Förresten, fick en privat makeup lektion av honom också, och makeup artist är min största
dröm just nu vilket den har varit två år nu ungefär. Helt perfekt


& vi kommer bara längre...
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0