Sälj dig dyrt, sälj dig dyrt!

bra respons , mycket bra respons på läsarfrågan. hade dock kunnat vara bättre, grr!

Efter klockan tolv är jag ett år äldre, eller som de coola säger...en vår längre, haha.
egentligen är 17 en helt onödig ålder, ett år ifrån att vara myndig. Fan ska jag göra ett
år till jag kan liksom inte ens köppa ciggisar????
Hm.

Aja min födelsedag har råstartat skit bra, kom hem till min bästaste kompisar
och då var det mörkt med tända ljus och middagen var klar med ballonger och hela köret!
Tänk vad längesen man hade ett riktigt kalas, mysigt!

Fick en parfym och en tiara, jätte fin har den på huvudet nu :)

 

Efter tolv, Grattis på mig :)

Kommentarer
Postat av: emma

heeeej! ja, klart att jag vill det! hejdå!

2009-03-27 @ 10:13:50
URL: http://fuckingemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0