En rolig hostoria, för värmen. Bara värmen

En rolig historia, bara förr ett lysa upp den här jobbiga kylan

Det var en gång en tjej som hette Lisa. Lisa skulle gå ut i parken för att
leka i parken, eftersom det var varmt ute hade Lisa en klänning på sig.
Rätt som det är kommer en gubbe fram och säger att om Lisa hänger knäveck får
hon en krona, detta gjorde lisa och fick mycket riktigt kronan.
När LIsa kom hem var hon jätte glad,

så sa mamman
: Lisa varför är du så glad för?
Lisa: Det var en gubbe som gav mig en krona för att jag hängde knäveck
mamman: Men Lisa förstår du inte att han bara ville se dina underkläder?
Då sa Lisa: HA! då blev han allt lurad för jag hade inga underkläder!

haha jag bara älskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0