En piercing i klitoris, jajamensan!

För att lära känna mig:

Hur mår du just nu? Jag mår dunderbra!
Har du piercat dig? Klitoris

Vem ringde du senast? - Madre
Vem ringde dig senast? - Mr. Bjurström
Vem sms:a till dig senast? - Mathias
Vem sms:a du till senast? - Mathias

Är du hungrig just nu? - nej, jag bantar har inte ätit på hela veckan.
Vad är klockan nu? - 21.47
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? - blogg.se

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Sen i fredags, you count that out!
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Ähh, jo ha ligger i rummet brevid. så ca en timme kanske?
Har du sminkat dig idag? - JAJAMENSAN, PÅ MED BRUNPUDRET BARA!
Vad har du på dig för trosor just nu? - rosa mammatrosor
Lyssnar du på musik just nu? - nä dödstyst
I så fall, vilken låt för tillfället? - ljudlöst
Vad gillar du för musik? - negerdunk (eller, får man säga så????)
har du fler än 4 linnen? - Har ett med fyra hål om det räknas?
Har du fler än 3 jeans? - Yepp, är ju stenrik
Har du fler än 5 tröjor? - HAR DU?!
Har du ReStErÖdS-trosor? - fan är det? har bara PRADA
Var brukar du handla kläder ? - PRADA
Använder du mascara? - yepp
Andväder du WaX? - vart då någonstans? grr ;)
Använder du ögonskugga? - på med allt smink som går bara
Använder du kajal? - menar du att jag är sminkorre?
Använder du hårspray? - nepp
Använder du volymspray? -  nepp, har värsta lejonmanen
Andänder du mouse? - nej
Använder du deodorant? - massvis!
Använder du skiinspray? - ett stort frågetecken
Använder du parfym? - har en god naturlig doft, behöver ikke perfym
Använder du ögonfransböjare? - yepp
Använder du täckstift? - hihi ja
Noppar du ögonbrynen? - aaaa
Uppsatt hår eller hängande? - allt på sammagång, lite hängelisläng
Plattar/lockar du håret varje dag? - Aa
Smörjer du in hela kroppen varje dag? - när jag duchar, sisodär en gång per vecka
Målar du naglarna ? - ja vadårå?
Har du det bra hemma? - skitdåligt
Har du bra självförtroende? - skitbra
Hur tycker du att ditt liv är? - as najs!
Har du ett bra liv tycker du? - tror jag svarade på det på första frågan
Är du nöjd med din kropp? - är blond med stora tuttar, vad finns det att ändra på?!
Något du vill ändra med din kropp? - Finns inget som kan bli bättre!
Har du bra vänner? - Dom bästa
Du tycker om att va med dina vänner? - Det kan du hoppa upp och sätta dig på!
Har du många vänner? - haha många är en underdrift?
vad heter dina bästa vänner? Ingen pallar läsa en nu bibel här
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? - jaha så man kan bara välja på två saker här? fyfarao
Har många sagt att du är mogen för din ålder? - alla jag träffar
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? alla jag träffar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0