Blommig falukorv och fattiga människor

Pettson & FindusHej hopp alla glada människor!

Nu sitter jag i skolan och har jätteroligt :) som vanligt. Alla i min klass älskar mig mest i hela vida världen, så det så.
men nu har vi snart lunch, falukorv MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM vad gott!.

Men folk som jag är tillräckligt rika för att gå till restaurang och äta, alla i mitt gymnasium är så jävla fattiga, ush! Jag skämms.....

Nu slutar vi om mfem minuter, wiho.
ha en äcklig dag, pussisar och kramsisar :)

"jag vill ha blommig falukorv till lunch MAMMA!"

Kommentarer
Postat av: Helene kling

ÅÅÅ HÅLL KÄFTEN ÄCKLIGA HORA

2009-03-24 @ 13:47:22
Postat av: Anonym

skön blogg

2009-03-24 @ 15:03:09
URL: http://lisensvensson.blogg.se/
Postat av: isabel

FJJOORTIS? jävla tönt jävel :S

2009-03-24 @ 15:24:56
URL: http://endastbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fett sugen på falukorv me, med ketchup och potatismos

2009-03-24 @ 18:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0