Blogg?

Ja, blogg.. vem fan har lust och läsa om vad andra har gjort varje dag? vad dom äter, när dom går upp och när dom går och lägger sig?
En stor anledning är nog för att se hur mycket vissa folk skämmer ut sig.
Ett bra exempel är kissie " hihi, jag har förstorat mina läppar, fina va? jag är så snygg hihi".
Hmm, vart ska man börja.. man märker att hon är en wannabe Slitz? och en wannabe Natasha.
Hon trycker upp sina pattar så högt så att hon lär ju kvävas, ta det lugnt kissie, dina tuttar kan bli din död.
Det ända man ser på den söta lilla flickan är ju hennes hår, som säkert är självlysande, hennes läppar, som är förstorade?!?! DAH vem har inte gjort det vid 17, och hennes bröst, som är det mesta hon fotar, och det tackar vi fan för.
Nej men kissie du är min idol, Jag har alltid velat vara som du, för det var jag ju inte när jag var 14?

åh höll på att glömma, grattis gumman, snart 18 år <3

Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

men du är ju inte tvingad att läsa dom!

2009-03-24 @ 19:38:40
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hahahahaha, skönaste inlägget! Typ som mina BH:inlägg nästan!

2009-03-24 @ 19:38:59
Postat av: JENNIE - modeblogg

okej, då ska jag akta mig i framtiden!



haha

2009-03-24 @ 19:47:40
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0