sometimes we have fucking luck. oh i just love it!

idag hände mig bästa penga-grejen någonsin. jag säger bara NÅGONSIN!

Skulle köpa en tröja, en fett fin tröja...skti skit fin jag är kär...men iallafall.
Den kostade 399kr, så jag langa fram alla mina cash.
Sen säger butiksbiträdet efter en stund, den här tröjan kommer in som 99kr,
jag vet inte vad det är men samma tröja i vitt var på rea förut, men den här lila
kom in efter. vad konstigt måste blivit något fel, men du får den för 99kr du har tur idag.
Asså fattar ni 99kr för en märkeströja, ihhii just gotta have luck sometimes.

köpte en pyamas och underkläder för 300kr sen, så egentligen var dom ju gratis!
En mycket glad tjej kom hem och lagade mat. sen åt hon.
En bra dag idag. :)

Me myself & I , eller?

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 22:07:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0